skola, ingen träning, kurs

Hejsan!
Idag har jag varit på skolan hela dagen. Gjort bort mycket skolarbete och sen haft ett maffigt och jobbigt test :S.. Inte alltid så kul. Men ingenting blir så roligt när det inte finns någon ork. Idag när jag skulle till skolan så blev jag tvungen att stå i bussen idag igen och jag var helt död av utmattning när jag kom in till stan. Det känns verkligen inte bra :S

Så jag ska skippa all träning på hela veckan och bara vara stilla och bli frisk. Jennifer och ja for ikväll på en mysig make-up kurs som var riktigt trevlig må jag säga.



Men imorgon så måste man upp tidigt igen :S.. Så jag måste nog gå och sova nu så jag orkar stiga upp.. Det är inte riktigt min bästa egenskap inte .. ;)

Ni får ha det så bra :D KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0