Plugg, plugg och åter igen plugg

Hejhopp alla glada :D
Hoppas allt är bra med er, själv är jag riktigt trött känner hurorken i mig håller på att rinna ut :S.... Men Jag har gjort bort en massa skolarbeten idag, vilket i sin tur känns riktigt skönt. Jag måste faktiskt erkänna att jag kanske är lite LAT trotts allt (A) För alltid väntar jag med att göra skolarbeterna i sista minuten men nu har jag gjort det från första stund och när man äntligen ta för sig att börja så går det faktiskt riktigt lätt och dte är ganska kul. Sen är det juh hur skönt som helst att ha gjort bort det också :D..



Annars är det väl sådär, förkylningen är inte nå bättre tyvärr och det blir nog ingen träning för mig imorgon heller. Hoppas bara jag få spela mot CHC på lördag om jag är frisk, nu när jag inte har varit där på hela veckan. Jag siktar på att kunna vara med på träningen på torsdag men som min hosta är nu så är jag väldigt skeptisk.



 Glad - Tyler Hilton

Nu ska jag sova för det är juh en dag imorgon också :D.. Godnatt på er!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0