Inte skrivit på ett tag !!

Hahaha nee jag har inte skrivit på ett tag. Det är en mycket dålig stil av mig. Små kraslig känner jag mig och har gjort skolarbetet klart för kvällen.. :D Jag har som sagt tagit en träningsfri dag i dag för att förhoppningsvis friskna till lite så jag slipper den här förskräckliga hostan snart. Sen har jag bara tagit det lugnt idag och gjort skolarbeten så det duger.

Idag började vi också våran projektvecka, som inte verkar vara så planerad. Vi ska tydligen gå från 8.30 till 16.00 från måndag till torsdag och jobba med ett arbete som man kan göra bort på en till två dagar :S:S

Nu har pappa gjort ordning kaffe så det ska bli gott med lite fika :D:D

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0