Äntligen fredag igen!

Tjosan jippi FREDAG!!!

Jag har jag inte gjort så mycket annat än att gått på stan med Ida, och shoppat lite. Sen träffade jag mamma och pappa på stan och då shoppade jag lite till ;) :D Idag blev det inhandlat en kappa, tröja och sist men inte minst ett par skor. (HAHA jag vet jag köper ganska mycket skor men jag bara älskar dem) + att jag vet att Jörgen blir galan. Hahaha

Kappan
 Skorna
(Jag vet, ganska suddiga bilder men jag hoppas ni ser iallafall ;) ...)

Sen nu ikväll så ska jag och Ida till min stuga och se filmer, se idol, äta gott och basta. Vi kan säga att vi bara ska ha det skönt och trevligt :D Sen så kan Lisa kanske komma förbi en snabbis mellan filmerna! Näe det kommer blir riktigt trevligt tror jag... :D  

KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: skon

tur du har rika föräldrar som inte vet bättre än att köpa skor till dig.

Ps. om din bror fått hälften av dina skor hade öppnat skoaffär...

2009-10-10 @ 00:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0