The day after the night before

Hejhej!!
Är väl lite trött i kroppen idag!, var för releaseparty för t-shirt store igår, det  var riktigt trevligt, kände mycke folk och jag tror att t-shirt store kommer att gå riktigt bra!! Idag har jag bara hunnit med att vara på skolan en så länge men ska snart ner till mormor och äta innan jag drar till piteå och träna.

Iskolan idag har jag varit riktigt duktig faktiskt. Jag ska börja anstränga mig mer nu i skolan. Så kommer dte nog bli ett lyckat slut. På tal om slut, snart är detta år slut. 2009 har bara gått hur fort som helst!

Nääe nu ska jag och brorsan dra oss ner till mormor, ja just ja, oscar är hemma, men han är sjuk, så han är inte så rolig att drass me. Men vi hörs!
KRAM!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter nice :), men för att komma till det jag undrar om.



Är du singel och är du straight? ;)

2009-11-26 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0