Hejhå lilltå!!

Tjenare tjenare!! Fredagen är kommer på v.46 år 2009. Känns helt okej faktiskt!! vet inte riktigt vad som händer i helgen men jag tror det blir väldigt lugnt iallafall!! Just nu sitter jag på skolan och gör lite progremhantering, hur tråkigt som helst. Vi ska skriva om en likabehandlingsplan för Thoren Business School så det blir mer intressant att läsa, jag menar hur lätt är det??

Sen ligger Ian i soffan och lyssnar på någon skärp mysik, visst jag brukar gilla nästan all mysik, men detta är verkligen inte någon musik, det är bara oväsen. Det har låtit olika pip i olika toner och styrkor i snart en timme, och det värsta är att han typ har somnat till det.

ÅÅÅÅHH undra vem som åker ur idol ikväll!!??? hahah Och emil missar det, synd om honom, eller så inte :P .. hahah Nääe han ska vara glad om han kan se golvet ikväll ;).. hahaha

Ska dra nu :P.. !! hejdå KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0