Dålig på att skriva!!

Förlåt förlåt förlåt!!!.. Jag vet att jag är dålig på att skriva, och jag vet att jag har tid för det. Jag måste bara ta den tiden. Ojojoj... Nääe men nu måste jag skärpa mig. (oj jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men men).

Idag tror jag att det blir en väldigt lugn dag. Har inte lektion förän vid halv 3 som räcker till halv 4 (Idrott). WWW.VÄRDDAG.NEJ Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll heller. Kanske se på BIO eller träna?... hmm.. äääh vi får se hur min kropp känner, eller hjärna ;)

Nääe nu ska jag göra lite lunch åt mig sen pallra mig till bussen för att åka in till stan, så kanske man hinner med en stanrunda innan idrotten.

Ni får ha det så kung :D KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0