090805

Hejsan hoppsan!!
Engelsa nationella reading och lisning hade vi idag, och jag lovar att det inte gick så bra näe :P Men livet går vidare ändå, Sen så bjöd farmor och farfar jag och brorsan på lunch på nordanågårgen, Det var riktigt gott må jag säga. Nu är det verkligen helg!. Fredag eftermiddag och solen är fortfarande kvar på himmlen. Mamma och pappa kommer hem snart och brorsan har kommit hem från Luleå, men bara till imorgon. Jag tro dte blir att fara ut i stugan ikväll och äta pch sova där. Det är så mysigt att bo i stugan nu när det nästan är sommar.

Jag såg på hockeyn igår ett tag var så trött så jag somnade i soffan, och det kan jag lova att det händer inte ofta när det är hockey på TV. Men igår hämde det, och när det var en sådan spännande match, DET ÄR INTE OKEJ!!!! Men gott sov ja :P MEn som tur är så har jag juh en chans till nu ikväll, och då blir dte inget slaggande i soffan.



Vi SeS! KrAm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0