Internet är ej trasig längre!

Hejsan! Länge sedan, internet hemma har inte funkat, men lite om mitt liv.

16 februari - Den bästa dagen på året, för jag blev äntligen 18 år :D :D Så otroligt skönt att äntligen bli "Stor"
17 februari - Dagen då jag tog körkortet, Kan nästan inte än förstå det.
20 februari - Lagfest, hade en otroligt roligt fest med laget hos Tina sen blev det utgång på Pentan. Inte så mycket folk men var riktigt kul, hade mycket plats att dansa på. Och Grankan fick två stycken efter sig :P.
21 februari - Blev bowling på bowlingkompaniet, och efter en tung blev det film hos mig. Sen ägnade man lite av kvällen till att vara fyllischaffis.
22 februari - Emelie fyllde 18 år, och match mot Löven i Umeå, en vinst med 5-1, vi h´var verkligen inte bra. Tur att den matchen kom nu och inte den 4 mars då SM börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0