Gråt i vitt och svart

Hahaha.. bara för en liten stund sen höll jag på att gråta ihäl, var så läss på mig själv att jag alltid skulle göra fel. Satt och jobbade med ett skolarbete i ca 3 timmar och sen när jag skulle ta fram det för att skicka det till skolan så hittade jag det inte, ingenstans. Jag trodde att jag hade glömt spara det, och jag lovar det är inte första gången det händer. Men just när jag skulle börja skriva om det igen så skulle pappa kolla på en sak, och då fanns det där, på en helt konstig mapp. ÅHH gissa hur glad jag blev :D
Jag tror att aldrig förr ha det varit så underbart med ett skolarbete.

Mamma, pappa och Oscar, ni är BÄST!!
Älskar er över allt annat!!!

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0