ESS.......En Skönt Söndag.

Tjenare alla glada :D

Har ni det bra?, det har jag iallafall.
Vi har påsklov från skolan och nu gäller det att bara chilla så mycket det går, bara känna friheten, jippi!
Imorse vaknade jag tidigt p.g.a min älskade brors SNARKNINGAR.. haha men det gjorde inte så mycket, var ganska pigg ändå. Vi for ut på isen med skotern till fyrn för att pimpla lite imorse, mycket kallt och det liv som vi såg var maggoten, (Och den var stendöd) HAHAH. Men vad går upp mot en toppendag med fint väder skoter och familjen. I LOVE IT!

Imorron har jag första tuchen på en fotboll för iår, och jag kan väl inte precis säga att jag är överlycklig för det, vist hade det varit riktigt skoj att börja träna nu, men imororn är det match.WWW. SKOJ. NEJ, Jag vet inte äns hur man spelar längre, och konditionen ligger juh på 0. Jag kommer bara att förstöra, försökte säga det till tränarn men han ville ha dit mig ändå, så skyll dej själv säger jag bara. hahah.
Heja på mig! Det behövs!!!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0