12 dagar kvar!

Hejsan hoppsan!
Idag har det varit en väldigt lugn dag! Bara en lektion på skolan sen varit hemma och gjorde lite skolarbeten och haft fotbollsträning. Jag skrev igår att jag skulle sätta in en bild på brudarna men det blev aldrig av.. vi höll på med årsredovisningen till väldigt sent och då orkade jag inte sätta in något kort.. men ska göra det nu :D

Sen efter fotbollen så for jag till mormor och morfar en snabbis och kollade vad de hade för sig, och efter det har jag sett Top model och kollat lite på gamla kort :D.. och då hittade jag ett kort på mig och mamma från en utlandsresa vilket var mycket roligt att kolla på för snart är det juh dags igen :D

tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg vars det här var taget men jag tror det var KRETA :D..

Vi SES !!

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0