Har shoppat lite...

Hejsan!
Jag har varit och jobbat idag! Sen blev det stan med Olivia. Har köpt en gul klänning, ett linne och halsduk mm. Mycket nöjd med dagens köp :D.. Nu ska jag ut till stugan och sen typ fara ut och spring. Men det är så tråkigt att skriva i bloggen måste jag bara säga, iallafall som jag känner just nu, jag har som inget att skriva,... :S... men jag kan skriva att det inte blev att vi skulle vara i en stuga i Byske till midsommar utan det blir att vi är hos Emil iställe. Mycket konsktigt att alla som är i stugorna måste vara över 20 :S

Sen kommer Robin imorgon :D..



Längtar efter dig sötnos!!

Men vi hörs sen nu ska jag ut till stugan!!! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0